اسامه بن لادن مرده اس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اسامه بن لادن مرده اس
نوشته شده در چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390
بازدید : 1402
نویسنده : امير محمدي

رهبر القاعده در دسامبر سال ۲۰۰۷ در پي بيماري كليه در كوههاي تورابورا جان باخت.

به گزارش 3 نسل به نقل از ایسنا منابع آگاه افغان اظهار داشتند: اسامه بن لادن، رهبرتشكيلات القاعده كه از سال ۲۰۰۴ با يك كليه به سر مي‌برد، اواخر دسامبر ۲۰۰۷ در شرق افغانستان مرد.

اين منابع اعلام كردند: آمريكا از مرگ بن لادن آگاه است، از اين رو كارشناساني آمريكايي، فيلم‌ها و نوارهاي صوتي از وي آماده و با هدف دستيابي به اهداف ويژه خود در منطقه منتشر مي‌كنند.

اين منابع جزئياتي بيشتر در اين خصوص بيان نداشتند.

لئون پانتا، مدير سازمان اطلاعات مركزي آمريكا (سيا)، يكشنبه گذشته گفته بود: سالها است كه آمريكايي‌ها اطلات خوبي درباره مكان حضور بن لادن ندارند. هرچند معتقدند وي در پاكستان به سر مي‌برد.

روزنامه فرامنطقه‌اي الشرق الاوسط نيز به نقل از يك مقام ارشد دستگاه اطلاعاتي آمريكا نوشت: نشانه‌هاي فراواني درباره مرگ اسامه بن‌ لادن وجود دارد.

دو مقام مسوول، يكي در دفتر تحقيقات فدرال (اف‌بي‌آي) و ديگري از آژانس اطلاعات مركزي (سيا) آمريكا بر نبود اطلاعات در اين باره تاكيد و اشاره كردند: نشانه‌هاي فراواني مبني بر احتمال مرگ رهبر القاعده وجود دارد.

اين دو مسئول كه خواستند نامشان فاش نشود، براي نخستين بار از دستگيري گروهي از نيروهاي امنيتي شخصي بن لادن خبر دادند كه در پايگاه گوانتانامو در كوبا به سر مي‌برند و از آنان بازجويي مي‌شود.

يك مقام مسئول در سازمان سيا نيز با اشاره به عدم صدور هرگونه فتوي از سوي بن لادن يا عدم حضورش در رسانه‌ها، اعلام كرد: هيچ مانعي براي ضبط نوار ويدئويي از سوي وي وجود ندارد و اين امري شگفت آور است. مي‌توان فكر كرد وي مايل است خود را به عنوان يك مسوول و اينكه در قيد حيات است به ما و جهان نشان دهد و اين كار را نمي‌كند؟ با اين حال سخنگوي وي گفته بن لادن به زودي خود را نشان خواهد داد و ما منتظر هستيم.




:: موضوعات مرتبط: حوادث و اخبار موضوعات , ,
:: برچسب‌ها: اسامه بن لادن مرده اس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: